網頁

2022年1月23日星期日

豐富晚餐同細女慶生日

時間過得好快又星期日,今日細囡生日祝囡囡生日快樂,身體健康,事事順心,本來今日去酒店食自助餐慶祝,點知疫情嚴重,老公話最好取消,阿囡就話取消改喺家食夜晚,她就轉中午同啲同學食,最近好忙差唔多做咗就嚟3個月,日日都7點幾先收工,回家又夜食完飯搞掂啲嘢都12點幾,第二朝又5點幾起身,好彩老公幫忙買餸簡單一煲過,回家就沖完涼有得食,簡單滾埋啲嘢是是旦旦又一餐,啲囡問我幾時完工,原來唔想成日食一煲過,呢幾晚更夜因為2月的BB提早3個星期出世,咁就放工過去睇下,因為要過去終於6點收工雖然都喺5:30收唔到工但都唔洗搞到7點幾先收,2月個媽咪無人幫手又無工人,老公就喺綱上訂咗啲餸菜包,第一晚見他搞咗個幾鐘只係返熱2個餸,我話早知幫你搞,見他一邊睇一邊整,第二晚再過去幫手時見他未煮,BB又剛飲咗奶就幫他們返熱啲餸,又買咗2日的餸同湯料比他們煮,全部都喺蒸放便他們整,蒸肉餅,蒸排骨同蒸雞加多2個湯,搞掂完立即同BB沖涼後餵埋奶搞掂完又差唔多十點立即走,回家叫老公滾些少菜食完搞掂埋啲夜就去休息,每日都好忙好忙,呢度做到31號就完剛過年休幾日先去2月媽咪度開工,所以晚上就過去望下睇下有咩幫手,今晚大囡話買壽司,龍蝦麵同蛋糕都喺妹妹喜歡的,我就煲咗湯,蒸蝦,麻辣雞煲同菜,飯後就食蛋糕,簡簡單單開開心心又一餐

蟲草燉雞
麻辣雞煲
蠔餅細女唔喜歡蔥,今次無加,但我始中覺得有芫茜蔥先好味
鮮鮑魚炆後拌菜啲囡最喜歡
龍蝦伊麵阿囡話之前同啲同事食過好好味,今次專登買回來比我哋試
本來整茄汁蝦,因為無茄汁最後改蒜茸蝦
阿囡買得太多壽司搞到最後留底哂啲飯







沒有留言:

發佈留言