網頁

2022年1月1日星期六

元旦的晚餐的自家制服盤菜

時間過得好快,剛做咗2個月踏入第三個月,雖然簽咗3個月無諗過咁快已經完成2個月,呢個媽咪工人還未到,希望我幫多一個月,可惜我2月已一早簽咗個媽咪幫唔到手,咁她唯有自己搵咗個保母專湊BB, 她叫我考慮做第4個月應該會輕鬆唔洗煮晚餐,一定唔會遲收工,做咗差唔多5年未試過一份日日都早成個鐘回,遲最少個半鐘先走,通常返工頭幾日就會亂啲,但今個就做到而家都喺早到遲走,做冬,聖誕同除夕,都返諗住無早都會準時5點半收,最後都喺6點半到7點半先走,今日元旦都有返諗住新一年應該可以準時去,點知又7點半先走,返到家又8點幾9點,全家等我一齊食,今晚老公整咗小型盤菜,老公本來話好多假喺做冬攞假去整,最後都無放,果晚又喺假單一煲過加啲女買外賣,我又喺好晏先走,今日個個唔洗返,只有我要返,我預備部份料等老公砌個盤菜,開開心心迎新的開始

酸菜魚阿囡買返嚟,而家好方便一包有齊料倒哂入煲加水煮滾就搞掂

都好豐富有花膠,海參,瑤柱,蝦,竹笙


老公怕唔夠料再加半只雞同半只鴨
本來話買西蘭花點知用咗菜心好搞笑
整比媽咪的冬至午餐

冬至晚餐的手撕雞加咗薰蹄(喺我帶回來送比媽咪試下)配蒜茸芝麻醬
個媽咪要求的平安夜的晚餐

白汁肉碎蘑菇

媽咪想聖誕晚餐都食西餐,焗燒雞配蕃茄肉醬螺絲粉

2021年最後一日煮比媽咪的午餐
送比媽咪的茄汁蝦食完哈哈笑到2022年
今日元旦煮比媽咪一家的午餐,而晚餐又encore西餐白汁螺絲粉配焗香草雞
豉汁蒸排骨配陳村粉
又送比媽咪喜歡的茄汁蝦,今次去殼方便食

沒有留言:

發佈留言