網頁

2022年1月31日星期一

順利完成3個多月的陪月工作

時間真的過得好快,唔經唔覺3個多月的陪月工作今日又last day, 每次完工都好唔舍得,呢個媽咪想我繼續做,但無時間,2月的BB早咗3星期出世,個爸爸問可唔可以提早開工,但呢個媽咪唔放人還要做到31號,媽咪出院我都專登放工過去幫手跟一跟,之後都幾日去一次幫她們準備湯同餸,同BB沖涼幫媽咪睇奶方便出成點,按下同準備啲茶令媽咪出奶好 啲唔再塞,之前2星期更忙,入行差唔多6年做咗4-50個以上,最長3個半月,最短1星期,從未試過話做8個鐘最後每日都差唔多10個鐘,做咗咁耐喺頭幾日會夜收,其餘時間雖然唔會準時5點半收,但都會6點前收最多都喺遲45分鐘,所以一路都未試過收加班費,呢個媽咪就超誇張3個多月從未試過早過6點收,連假期都無放又無計,做冬話叫我收4點,最後6點幾先走,聖誕,元旦都無休,只係有幾日有事遲返2個鐘計埋都唔夠一日,從未試過感覺時間唔夠用,所以話返10點15分,通常9點左右就到,如果初期去健康院就更早過9點,返到去還要清理晚餐的餐具,初期你利用洗碗機,後來覺得太浪費時間,差唔多要成個鐘先可以清理奶樽同開始準備午,晚餐,燉湯同湯,第一個月還要煲薑水......等的工作,晚餐的餐具基本喺唔包,已同媽咪講過,但可能太忙無時間最後就一直做到完工果日,每日只覺忙忙忙,時間唔夠做到無停手,初期BB餵奶浪費好多時間,每次要1-2個鐘先完成,如果媽咪埋身就更耐,從未試過好亂,媽咪好堅支本來想換奶樽試,因為每個BB都唔同,我覺得唔應該餵咁耐,但媽咪唔同意話如果換咗個容易就更難埋身,她餵人奶目的喺要埋身,因BB未退黃,媽咪埋身就減少想囡囡食多啲,好努力令到BB喺一個鐘飲完,黃開始好啲,媽咪又再堅支日間埋身,又打亂哂,好彩打2個月針時因BB生長唔好,醫生叫媽咪先解決工具問題再處理埋身,咁媽咪先喺比我試其它樽,最後搞掂BB可以喺半個鐘內飲完一餐,時間開始好轉,時間都自己開始掌握到,但其它問題又嚟,到最後每日都喺搞到6點半後先收工,今日年30諗住有得早收,媽咪都話搞掂早啲走,最後都喺遲過6點半,連相都無咩點影,媽咪早幾日送咗蛋卷同紅棗糕比我過年,話怕最後一日唔記得,我就整咗鳥結糖同焗咗果仁送比她同嫲嫲,而信都無時間寫,寫好寄返比我,問我幾時完工就返去幫手,我話5月中可能有時間,到時再聯絡,午餐後非常驚喜嫲嫲專登過嚟比咗封利市我,話知今日最後一日多謝我呢幾個月的幫手,剛巧個媽咪喺房休息,聽到聲出嚟時嫲嫲就走,只喺門口比咗利市我講幾句就走,好有心多謝晒,今次最開心搞掂BB食好咗,晚上一覺瞓天光,媽咪可以輕鬆埋到身,我就可以安心完工

呢個媽咪送比我的蛋卷,紅棗糕


今日午餐專登煮咗茄汁蝦送比她們食咗新一年全年笑哈哈哈


專登整比家姐仔的不同型的蛋糕
南瓜燒賣

其中午餐的南瓜肉碎炒蝦球
其中一款下午茶的自制XO醬炒腸粉配燉湯
呢個囡雖然做咗3個幾月,影相最少,無咩時間,又帶頭套又帶口罩所以無咩點影,呢張喺媽咪幫我影,明天大年初一順便比咗利市BB祝她快高長大,健康活潑幸福快樂









沒有留言:

發佈留言