網頁

2020年3月21日星期六

話咁快2星期的陪月又完工

開工時間特別快,短短2星期的工作又完啦,明天又返另一個,3月媽咪生咗所以呢度就要完,其實無意做呢2星期,因個媽媽突然需要幫手,希望我幫她話做到個媽媽出院,所以最後都去咗幫手,而呢個媽媽就好想我唔去繼續幫她,當然唔可以我喺簽咗約而且剛生完更加需要我,其實最怕就喺咁,今日都好忙,幫個媽咪包定啲湯包,又要同個大女做曲奇,之前答應咗今日 last day一定要做埋,大女知我明日唔再嚟,就成日問點解點解,最後都喺是旦講話遲啲有時間就去探她們,BB就好乖食完就瞓,安排好哂就可安心完工啦,今晚又好遲都係老公幫手煮,回家食完又準備明天開工嘢,雖然喺星期日應該休息,但媽咪出院都唔會太計都照去幫手,因為剛出院好多嘢要幫手,BB點換片,餵奶要留意咩,BB床要注意咩...等

老公出咗去買咗燒鴨,好豐富



 媽咪燉湯配自制菜心豬肉煎餃
 其中一日同她大女做蛋糕比媽咪做點心,估唔到個媽咪都好鐘意食哂呢5個,其它阿囡話留明天做早餐


 另一日又做pizza

 做提子麵包,做型好特別
 完工都要準備湯包等媽咪繼續補
 朱古力曲奇

 個女好開心話留反慢慢食

沒有留言:

發佈留言