網頁

2019年7月6日星期六

晚餐之西貢百日宴

今晚好開心參加4月囡囡的百日宴,雖然喺香港仔返工都專登放工過去,因為媽咪好想我到,放工因為仔仔所以遲走趕到去差唔多8點已入席,西貢喺早些少,去到媽咪好開心立即同我影相,還見到之前湊就快十個月的囡囡,當然一齊影相,今晚個B囡著咗白色婚紗好似新娘子,對手同頸都帶滿金手扼頸鍊同金牌,見到好搞笑又覺得她好辛苦,我去到剛巧醒咗好似知道我到同我影相,原來3點已到酒樓,媽咪話她好乖全程無扭,有人嚟就影相好攰瞓咗唔夠半個鐘,跟住我就全程幫手抱BB,有人嚟就抱去比人影相,媽咪好開心有我幫手跟住換片同飲奶,飲完繼續瞓咗一陣,喺西貢就算一圍都係以海鮮為主,今晚都喺先嚟粟米魚肚羹,龍蝦伊麵,椒鹽懶尿蝦,鮑魚拌西蘭花,雞,炒飯,未夠十點啲人就開始散,最慘喺BB真係好辛苦之後都無瞓,其實好眼瞓最搞笑喺有個親戚要影相,見囡囡想瞓叫她唔好瞓,影完先瞓,我真係睇唔過眼,話她真係好眼瞓,見影完立即抱走等她可以瞓,直到媽咪送走啲人我交返BB比她我都回家了,雖然好開心但又覺得BB好辛苦,呢個囡囡真係好乖全晚都無咩扭計,全程好開心比人影,到我去到好似有人會幫她,換片飲奶後就瞓咗,但都係唔夠一個鐘








 好熱鬧好多圍
BB都好辛苦咁細個就帶全新金,比她還重
媽咪講呢個蛋糕過千元,但唔好食甜到食唔到

沒有留言:

發佈留言