網頁

2019年4月7日星期日

晚餐之薑蔥蒸烏絲班

最近真的好忙,雖然今日星期日應該可以瞓晏啲,但都係一早起身煲咗湯就出門,因為4月的媽咪提早生咗,而我又未完所以都有幾晚收工後過去跟下,此中第一次做父母當然緊張,第一晚二個都無瞓睇住個囡無覺好瞓,出院當日我晚上都立即去跟同教她們,可能第一次十分緊張,雖然辛苦但都放工去跟下,今日假期一早就過去再講下點餵奶,掃風同有咩注意,聽下她們的問題,同阿囡沖埋涼搞掂晒,再跟埋燉湯,等媽咪可以休息一下我就離開,她的姑奶老公好客氣送咗幾條海魚比我,我真的未食過聽都未聽過,因為我見識少,今晚就唔洗買魚,第一時間都同大家分享,叫烏絲班初見就似石班,她們同我講呢只無養,一定喺海魚,今晚簡單薑去蒸幾分鐘後加熟蔥油,真係好好味,個個返嚟食阿妹有口福,一次過蒸哂好鮮甜同彈牙,真的唔同一般養班,開開心心又一餐



每條雖然細都有個魚肚,蒸熟後就好似只花膠仔好煙韌好好味,最喜歡食花膠的細妹,唔會太食魚,都要一試話真係好好味

 洗乾淨加入薑絲
 蒸幾分鐘再焗一焗
加入蔥淋上熟油同豉油就搞掂

沒有留言:

發佈留言