網頁

2019年4月5日星期五

清明節的晚餐

今年的清明返咗工,之前未轉行一定唔洗返,轉咗行返緊工都會放假,以前清明正日就去拜媽咪,而家就唔會正日,一定要搵有車上先得,啲家姐年紀大唔想行,分咗二星期日去拜媽咪同老爺奶奶,搞掂哂無咩嘢今日就照返工,因為好快又完工,呢個媽咪雖然有二個工人,我應該好得閒,但都晚晚超時先走得,有個剛嚟幾個月咩嘢都唔識又唔識廣東話,英文話識都係好少,媽咪擔心我完工後呢個幫唔到手,咁我盡量教,唔喺蠢我覺得好懶,好簡單洗奶樽,不停講又做比她睇,話明睇住就跟做,睇唔到就是旦洗完就去蒸,做嘢無手尾,如果唔係怕個媽咪唔開心,真係唔會理,想做就做得好,我教整pizza後,她就立即又試做,唔理手頭嘢做好未,又或者叫她先會做,講咗就做啲唔做啲,好似炒米茶叫她影底啲料執時唔記得就睇下,每朝返去喺煲咗,但每都嘢唔見咗,有次問她明明無就話煲好裝時掉咗,無啦啦點解要掉咗,我就話唔記得唔緊要下次加返就好,洗菜講完又講都係好是旦洗,真係無可能時時刻刻都睇住,呢個媽咪對工人姐姐好好其實喺她們的福氣,應該比心機去做,但好難講,今日見有時間就整pizza比家姐仔,呢個只有2歲多啲家姐仔好好笑,成日唔點食,大工人湊細路就咸哂又唔要細工人,所以個媽咪好煩惱,我每日都會花些少時間去煮啲嘢吸引她,初時都唔鐘意我,但而家就好接受有時都會帶我去睇嘢,有時同她講都會聽下,老公放假就老公幫手買餸煮今晚餐飯,以前老爺奶奶在都好似過節,煮得豐富啲而家就無咩特別簡單,好似今晚老公就簡單蒸魚炒菜加多個現成的鴨,今早出門前就煲定湯,阿妹又過喺食,簡簡單單又一餐

 我自己一定唔買魚尾怕多骨,原來好滑好好味,下次多個選擇

婆婆好好人送我一大盒薑醋
 今日整一大一細,個家姐仔話唔要big big pizza,要個baby pizza
焗完唔記得影,呢張喺媽咪影完專登比我

2 則留言:

  1. 其實邊日拜山都無所謂啦,有心就得~我屋企都好少正日去~
    baby pizza好得意呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 喺呀艾華斯,呢幾年都無正日去

      刪除