網頁

2019年4月7日星期日

終於常試自己釀的糯米酒

舊年釀的糯米酒,剛啱今日半年,呢個媽咪好有福第一個試食我親手釀製的米酒,今晚食完飯同老公傾計時醒起之前釀的酒怎樣呢便去看看,好多酒原來剛好半年,記得釀時有寫blog就立即睇返喺幾時,老公話攞咗出嚟就要試下,真的好好飲好清好甜,立即whaWhats個媽媽有冇興趣試,個媽媽話好就入咗一樽明天帶回去買只雞去煮雞酒,之前家姐比我的就有些少酸可能加咗酒,而我今次做就無加喺一位老人家教的,估唔到咁好飲,老公就話太甜易入口容易醉叫我唔好飲咁多,真係易入口但我就無咩問題,老公飲些少就話有啲醉都唔知喺咪真,順便再重覆點樣整

剛好半年出啲酒已高過米
倒咗半碗出嚟,好清好靚

材料:糯米2斤,酒餅2粒,冰糖1粒,
           消毒無水的十斤玻璃樽
糯米洗淨煲飯一樣煮熟 

 飯煲跳制可先打散啲飯
酒餅先打碎
 飯先放涼唔太熱到手就先將酒餅撈勻
切底放涼原全唔熱先好入樽,將米入好中間開個洞放粒冰糖跟住用布蓋好  
第二日已睇到有些少
第三日已見到有半吋酒
 第八日就見到成吋


沒有留言:

發佈留言