網頁

2019年4月18日星期四

晚餐之老公煮豐富的海鮮餐

復活節開始啦,祝大家有個快樂又開心的復活節,以前做寫字樓就紅色一定唔洗返,但轉咗呢行返工就唔會放假,今日隨咗我返工個個都可以瞓晏啲,咁我自己食咗嘢就出門,因為入西貢怕放假多人入就提早出門,好順利未夠9點就到,早咗成個鐘都無所謂照上媽媽到幫下手,等媽咪可以多休息,今日好開心個媽咪知我過二日生日,咁啱她的姑奶舊歷生日,她就叫她買蛋糕同我一齊切,記得舊年正日喺個媽咪到,她等我差唔多收工就攞蛋糕叫仔同我切蛋糕真的好開心,無諗過她們知道,今年一樣開心又有蛋糕切,還有好多人一齊,今晚老公見人齊又買咗好多餸,回家就有得食,開開心心又一餐









沒有留言:

發佈留言