網頁

2017年11月24日星期五

晚餐之焗豬扒飯在意樂cafe

時間過得好快,又完成一個工作,今日最後一日,仔仔好乘食飽就瞓,我可安心執好一切同交代啲湯包,炒米茶.....等,呢個月雖然辛苦但好開心,仔仔好乘,他的父母又已習慣我又可安心完工,今次雖然無收工利市,但就有份媽咪專登去買的禮物,而封信因為好忙寫好再通知我攞,最後得到她們的讚賞已好開心,今晚要上堂又喺附近間意樂食下午茶,真係好底食,叫咗個焗豬加咖啡$36蚊都夠食,而且呢個焗豬都好特別中間有件茄子,味道唔錯,如果唔係下午茶就貴好多,無嘢飲都要$58就唔知會唔會大碟啲
下午茶好底食
 中間有件茄子好特別
 最愛即磨咖啡
剛完工的太太送的禮物,話超輕方便我用,有開工利市,早幾日倍媽咪帶仔仔探太婆,婆婆比利市個孫仔,我都有份,好開心無論多少都喺心意,昨天她的老爺奶奶探孫又比利市話多謝我過去個多月的照顧,無論多少都係心意好開心

沒有留言:

發佈留言