網頁

2017年11月4日星期六

晚餐又在味皇

又星期六時間過得好快,今早搞掂晒各人出門自己又跟住出,因為今日個媽咪做12朝,本來話要喺奶奶大埔搞,最後好彩講掂奶奶喺返茘枝角,有時真係唔明啲人點淋,坐月當然希望多休息補好身體,但唔明點解要搞咁多嘢,由早到我走啲人不停轉,唔好話產婦無得休息,我連午餐都無食,真係好誇,好彩仔仔好乘,幾嘈都食飽就瞓我喺到就唔比人抱,因媽咪怕個仔搞到她們夜晚無得瞓,咁衰人當然我做啦,已經早去成個鐘,盡快搞掂啲嘢,但都趕唔切,啲人開始黎又薑醋又煮雞酒,好彩她奶奶大部份嘢都準備好,只喺幫手煮同返熱薑醋加豬手同蛋,廚房好細,二個爐就算有人都無用,搞掂她們先煮午餐,好彩未黎前比媽咪食咗飯同飲燉湯,二點幾煮好,實在人太多媽咪最後食咗些少就唔食,休息都無邊有心情食,到四點幾無咁多人又有爐就拿拿淋煎個薄餅加燉湯比媽咪食咗先,話繼續更多人,咁我拿拿淋煮定晚餐,同準備明日的早,午,晚,湯同燉湯料,好忙好忙,等她老公回來講底哂,再幫手多一陣就問太太要我夜些少嗎?她都知我明天要去拜山,今晚都要整嘢,都唔好意思話得她們會搞掂,返到家好夜老公同女就話落街食,咁就去味皇食,都未回到家媽咪就whatapp我話搞唔掂,我一早啲人輪流抱,她也跟我講話飲完奶怕嘔,離譜的喺有人話唔嘔過都唔會大,講呢啲嘢的人個品都好差,無法只有話唔怕無搖應該無事,喺味皇未試過喜歡的都無,連湯都只淨白湯,咁都照叫咗幾個餐食完就回家整明天拜媽咪的嘢,搞掂完又二點幾,瞓幾個鐘又要起身


沒有留言:

發佈留言