網頁

2016年5月6日星期五

晚餐之梅菜蒸肉餅

每日啲人都可以搵嘢講,我只係想完成張約先走,做人有頭有尾,真係唔知可唔可以去到尾,自己都打定隨時走的心態,但又唔會是旦做,我都一樣盡心做,高層唔認同,老師同學生仔滿意就心足,我唔明點解可以開眼講大話,話我唔夠heart, 味道好賣相唔得,我做咗咁耐剛先聽到有咁樣的平價,由我入職到現在每日西人食完都會專登入廚房同我講多謝,好好味食得好飽,啲仔去洗手間也專登去廚房門口睇下,見唔見到我,一見到我就話今日午餐好好味我食咗幾多食得幾快,就係因為咁我先有動力繼續唔理個啲搞事精,但現在已無心情繼續留底,就算老師同學生幾好幾滿意我都無用,因為高層唔睇繼續被人玩都喺時候離開,由得啲人繼續,今晚放工返到去本來無心情煮,點知個細話回來食咁又入咗街市買條魚,再蒸梅菜肉餅都好耐無整炒多個菜又開飯啦



沒有留言:

發佈留言