網頁

2016年5月17日星期二

晚餐之义燒肉片炒河

而家轉咗只打橫行同她的人入廚房,又轉新菜單好在自己手腳快,無比人打亂一樣做得好輕鬆,但啲人真係好頂我唔順,就話好忙不停喺到追,十點半起湯,十點三就開始追得未得未,搞掂完湯就追仔餸,是實上想玩我唔緊要,自己安排早啲去配合,現在趕到連洗手間都無得去,水就更難自己又好緊張趕趕趕,最好笑做多我哋幾年的人轉返入來主要喺幫我,但聽二個新人講要幫我做的只做一半,或者叫先做好似安排西人餐枱就搬部份好似我有份做留給我,無問題一樣搞掂,食完後要幫手清又只係攞些少,餐具,枱同椅又喺睇唔到,有校長喺到食就會做多啲,唔喺到就彩你都傻,開始熱都唔想整咁多,今晚返到去買到河粉同芽菜咁就買啲肉同义燒再加椰菜炒,滾個番茄湯同炒個菜又開餐



沒有留言:

發佈留言