網頁

2016年5月23日星期一

晚餐次三式椒番茄炒豬

今日又有同事請病假又喺忙到死,少咗個人我喺廚房當然出面緊要啲,廚房嘢自己搞掂有時間先有人入來幫下,今日素食日湯就喺紫菜豆腐蛋花湯,仔食豆腐蒸蛋同勝瓜雲耳鮮白合,我就加咗粟米同什豆,顏色就靚啲咁就可以令到唔食瓜的小朋友都會食,今日啲仔又同我講,你煮啲嘢好好食,好開心同我講食完又加,我有食瓜又有食豆,我就話咁就叻啦,每次聽到小朋友同我講好好食就會好開心,大人今日就勝瓜炒什菇,素鵝同炒紹菜,今晚放工返去唔洗點買餸,因有魚同菜只買些少肉,買咗幾塊豬扒淋住椒鹽,最後就三式椒加幾只蕃茄煮,老公同事又送咗啲鵝掌,腸同腎,咁個豬扒留起幾塊老公同女帶飯,簡簡單單又一餐




 仔的豆腐蒸蛋,蒸咁耐最靚哩次,滑滑蛋

沒有留言:

發佈留言