網頁

2016年5月12日星期四

晚餐之香煎黃花魚

今日又有人唔舒服無返,下午又有個話有事走二點,我見自己搞得掂淋住好心幫下手,點知比人一句講曬唔哂幫話做掂自己嘢都偷笑咁就算,點知主任入來同我講少咗個,叫我幫手我就話我想幫但有人叫我唔洗幫,點知個人發皮話我上午好忙好心叫我搞掂,我都費事再出聲而最好笑個主任唔出聲就走,如果唔係我可能又話我,算啦已經放棄你哋想點就點,下午就點到我暈,我食點九,點半就叫我食話下午無人我要出面幫手,咁是旦飲湯食少少就做咗自己廚房先,我覺得她們真過份我幫她們,咁我自己嘢又點,但我知自己一定無問題,但好唔公平,是實上邊有公平哩樣嘢,總之啲人想點就點,好忙的一天終於放工,今晚本來二個食完留餸留湯,二個女都話遲返,最後就因我遲走買完餸回家都七點幾,煮完她們都差唔多回來就食住等,簡單煎咗黃花魚,可能太趕又心情唔好,煎到條魚唔靚,但她們就食得好開心,炒個菜焗個骨,簡簡單單又一餐



沒有留言:

發佈留言