網頁

2015年2月15日星期日

玫瑰煲開煲記

好開心四月生日今日就有禮物收, 喺我好想要的煲, 二姐話好好用, 教我點開煲, 知我喜歡又唔會買所以就提早給我, 等我早d用今日已等唔切去開煲還用來試整苧頭糕, 本來有個沖動直接蒸, 但最後都喺轉出去用鑊蒸, 多謝哂家姐, 喺到同大家分享吓

 首先用水煲滾一煲水, 一定唔可以用大火, 只可以用細火/中火
 水滾後倒左d水
 用些少油搽勻全個煲

 最好放幾個鐘或過夜, 咁用時就唔世用油

4 則留言:

  1. D人話哩隻煲幾好用呢~~等你嘅試用報告^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 艾華斯 : 早晨! 好呀我會試吓喺唔喺咁理害, 可做蛋糕, 又唔用水去蒸魚, 我會喺到同你地一齊分享

      刪除
  2. 嘩.....這個煲顏色好靚 ! 款式又型....
    用這套煲做餸菜, 真係享受到 入廚樂 !!

    回覆刪除