網頁

2015年2月11日星期三

白咖哩豬扒

昨晚食左餐好豐富的, 今晚本來就淋住簡單炒個米粉再滾個什菜煲, 點知放工時d女打來問今晚會煮咩, 講完就話唔想食米粉明先啦今晚好想食咖哩如果煮白咖哩就更好, 咁開到聲就去街市睇吓買唔買到料啦, 就喺咁煮左個咖哩, 炒個菜煮同魚再滾個豆腐湯又一餐





材料: 肉眼扒1斤左右, 干蔥2粒, 蒜頭半個, 蔥1棵
           咖哩醬半包, 椰粉1包, 奶1杯 
醃料: 1/4茶匙鹽, 1湯匙糖, 糊椒粉1茶匙, 水2湯匙
 先將豬扒洗淨切件, (我通常買回家自己切,可叫肉檔代切) 
 先將醃料撈勻
 才加入豬扒醃就會均勻
 因為喺肉眼淋身所以我就無啄鬆 
(如果用普通豬扒就啄鬆同加入蛋白就會好鬆軟)
 哩只醬喺印尼或泰國檔就有得買, 之前我見人話有白咖哩醬賣但我就搵唔到, 而哩只喺個好耐之前有個檔主話哩只ok, 叫我試, 因白咖哩喺唔辣只喺篇甜同好香椰味, 咁我通常煮哩個豬扒就用哩個再加椰粉或椰奶去煮, 以前$3就有一包, 昨晚個間要$8都幾貴, 我每次用半包就夠因好咸
 干蔥同蒜洗淨切片, 蔥切絲
 先凍油同干蔥蒜一齊下(留起些少煮咖哩)
 油開始熱就轉慢火 
 開始金黃有香味就醬干蔥同蒜回碟
 豬扒加入3-4湯匙生粉撈勻
 放入原鑊慢火煎熟
 煎好一面就反去另一邊
 用筷子容易穿過就熟
 豬扒回碟就加入餘下干蔥同咖哩醬炒勻都喺用慢火
 加入椰粉炒勻
 加入奶
 炒到傑身
 就將豬扒回鑊
 炒勻熄火
 加蔥就ok
 回碟後可加回之前的干蔥蒜同食

沒有留言:

發佈留言