網頁

2024年5月20日星期一

午餐同朋友在penna

今日都喺未開工,本來約咗朋友星期三去銅鑼灣一間懷舊西餐廳食午餐,最後改在今日去她家附近的餐廳食意大利菜,因為上星期五晚個媽咪通知我話見紅,以為好快開工就通知朋友改今日,點知到個媽咪都無動靜未入醫院,好彩朋友唔介意只係時間比較趕,通常我哋食完午餐都會邊傾邊散步1-2個鐘先各自回家,今日食完點半左右就各自回家,開工後又會忙要等完工先再約,而呢個朋友成日周圍去,我完工可能她又去咗旅行,所以要啱時間先可以出嚟一聚,呢間餐廳我第一次嚟,環境都好清靜可能太早未太多人,差唔多一點就比較嘈,我哋叫咗2個3款的午餐,呢度有2款百幾蚊同3款就2百多少少,原本個friend 話2款都夠我話share再3款,我諗住今次我比所以叫多啲,其實都唔太多嘢,每人一個湯,2個沙律同2個主菜,另加18要杯普通咖啡或茶,我哋都叫咗咖啡,食物精緻都好好,只係個意大利飯米唔太熟好硬,個friend 食咗唔多我就唔浪費食哂,哈哈哈


先嚟麵包好特別唔係比牛油喺有碟醋加油,朋友話喺點包

            

雞肉沙律

Parma Ham配哈密瓜

粟米湯

主菜意大利腸意粉

牛肉意大利飯

咖啡

晚餐簡單煲個白菜魚蛋湯
魚肉釀雜色甜椒
釀淨啲魚肉加埋去滾湯非常好味
沙茶醬肉片炒河
之前淨的白鱔加多些少支竹


沒有留言:

發佈留言