網頁

2024年5月13日星期一

順利完成2個月的陪月工作

時間過得好快,今日又last day 啦,喺度祝媽咪同BB都健康幸福快樂個每一日,本來上星期六就完,今日BB要打2個月針咁我就遲一日完工,而且呢個媽咪無人幫,每日都好早去清理完所有嘢就準備薑水,炒米茶,午餐,湯,燉湯同晚餐,午餐後就同BB沖涼餵奶清洗BB衫後就準備晚餐,第3星期開始提早6點煮埋晚餐後清潔哂所有嘢先離去,雖然5點半收,但喺做咗2個月最早都6點先早,後來就更遲,雖然比較辛苦但都好開心,BB好叻好聽話好喜歡同我講嘢,成日笑好有回應,媽咪見到話點解同你咁多說話好似真係識聽,我話再大啲更好玩,教她們多放喺地下個席度有更大空間比她活動好快就識轉身,今日要預備多些少食物等她容易處理到星期六老公休息,昨日已買好哂今日的餸,又喺5點幾起身準備好早餐同午餐盒比家中各人就出門,未夠8點就到去到換件衫就好趕煲湯,清潔一堆淨下的碗筷後就洗埋一大盤奶樽同泵奶器,跟住就出門去健康院,BB好叻女2個月重咗差唔多4磅,打針都係咸一陣就收,今日打2邊脾個媽咪聽到個女咸好心痛,之後話比我聽差啲自己都咸出嚟好誇張,我就順便講比媽咪知,下次4個月針都一樣,打完立即按住針位BB 就會好快收聲同傷口唔會瘀,回家後沖涼時先慢慢除去針口的膠紙,唔好就咁搣開因為bb皮膚好嫩,如果就咁搣好容易黐埋啲皮出嚟,兩個月針係有機會發燒但唔一定,如果發燒就要連續食兩次退燒藥咁就會確保bb唔會再返燒,因為每一個bb對藥力都唔同如果當第一次食完退燒藥未夠時間就以為退燒,當退燒藥效力過咗就會繼續燒所以連續食兩次係最保障,搞掂完就回家,個媽咪約咗婆婆同公公一齊飲茶同我farewell,呢個媽咪真係好有心,飲完茶回去就同BB沖涼飲奶搞掂就去準備晚餐,同呢幾日的餸同湯,搞掂埋薑醋準備2大樽,炒米茶包等媽咪繼續補,搞到差唔多8點先收工

母親節BB媽咪一早給我的驚喜

last day要同BB,媽咪一齊影相

滿月當然唔少得我的祝福蛋糕同紅雞蛋

咁啱有朋友生日就順便一齊慶祝

滿月著咗靚靚裙仔

呢個囡囡好喜歡聽我講嘢後開心笑

瞓覺喜歡攬住我送畀佢嘅熊仔公仔
換咗塊大地席唔怕轉出去
最開心喺度玩
1個月人仔玩到360度轉,好多時要睇實轉返好,哈哈哈

今晚買咗東星斑送畀媽咪早晚餐
準備咗幾款飯畀媽咪做跟住嘅早餐,田雞飯合桃肉粒蕃茄三文魚冬菇豬頸肉
呢個媽咪好鍾意食魚所以每晚都會整一條魚
部份午餐同晚餐



假期準備簡單的蒸飯,黃鱔豬頸肉同蕃茄雞


滿月送比媽咪的午餐祝她們成世都開開心心健康幸福
每日都有唔同的魚

蒸班腩
最愛的鯇魚腩






沒有留言:

發佈留言