網頁

2024年5月15日星期三

家人佛誕午餐在parallel

今日開始休息喇等五月尾媽咪生完再開工,咁啱佛誕假期屋企個個都唔使返,細女book咗一間半自助餐之前諗住母親節,咁啱果日fully book見今日有位就訂咗枱,今次又預埋細妹一齊去試一行六人,呢間餐廳好細入坐個半鐘,如果唔多人就可以2個鐘,今日好好彩無咩人我哋12點半到可以坐到3點,但我哋都喺坐咗個半鐘,雖然半自助其實都只係出面有沙律菜,一款麵包好細塊,有啲芝士,煙三魚同一款凍肉,個餐有一個湯,主菜同一杯咖啡或茶,其它特式咖啡或花茶就另加錢,甜品都喺要加錢先有,坐低各人出去攞咗沙律菜食咗一陣就叫主菜,基本喺178再加一,而有些主菜都分別加唔同的價錢,我哋就叫咗6款可以一齊試食,到我哋連主菜都差唔多食完先記得無飲湯,就問是否有湯才比我哋,感覺差正常嚟湯先,到我哋叫埋甜品我突然發現無飲過湯,如果唔問我諗應該唔會比,之後叫埋餐飲大家都無再出去加沙律菜,未試過食半自助都喺坐咗個半鐘唔夠,大家都覺得無咩可再食,傾咗一陣同影下相就走,之前睇過推介話好好,我覺得就唔喺想像中好,感覺一般餐廳如果唔係阿女綱上訂有85折,呢個價錢就唔係太值,折實差唔多200蚊一個人,老公都覺得麻麻比起之前table 18差好遠,可惜已經結業想再去都無機會


遲來的湯


自助沙律菜
有煙三文魚同火腿片
都有薯仔同通粉
有細只八爪魚
加錢的羊架
加錢的牛柳
海鮮手工麵
魚柳配薯蓉
雞肉意大利麵
風鴨脾配椰菜

加25蚊一件的甜品,我哋叫咗2件一齊食

一般的芝士蛋糕,擺盤好靚但味道一般


沒有留言:

發佈留言