網頁

2024年3月3日星期日

星期日開心的一天

雖然星期日,老公學校有節目都要返,一早起身整好餐陪他一齊食完自己就清潔同洗衫,搞掂就出門,因為約咗好多年無見的中學同學,本來都有14個後來有2個有事嚟唔到,雖然12個都好難得,之前約老師出嚟飲茶都喺得幾個,我先出去攞枱,啲同學陸續到,邊食邊傾好開心,坐坐下又4點幾埋單各自回家,有幾個同學話幾年無上我到,想去我家坐下,我話唔怕亂就上去坐下,大家好開心去到我家沖咖啡同食我今早出門前做的包,她們好客氣話好好味,坐下傾下等埋老公回就出去晚餐,以前喺家附近成日去的酒樓又轉咗名,大家話無所謂一齊去試,好充實開心的一天


晚餐喺酒樓叫咗個6人餐,食物都唔錯價錢就貴7個人再加一個餸同叫咗支啤酒唔洗20蚊,埋單差唔多$1200

羅漢齋煲
粉絲蝦煲
紅燒豆腐
呢個餐白飯任裝,食白飯多的人就好抵,因為一碗白飯都要十幾蚊
呢個粉葛湯好夠味
一支啤酒做特價都係19蚊

湯料好足
燒味兩食
蜜桃骨
午餐飲茶成班同學難得聚首一堂一定要影返張

沒有留言:

發佈留言