網頁

2024年3月10日星期日

晚餐之麻辣茄子雞煲加打邊爐

話咁快又星期日啦,今日個個都唔洗返齊齊可以瞓到自然醒,我同老公今日都晏,差唔多9點幾先起,點知大女已經起自己整咗早餐,見我哋起都沖咗咖啡比我哋,咁我就焗咗包一人加半只牛油果同炒蛋配阿女的即即磨蒸餾咖啡,而家老公都飲到可唔加奶加糖,細女都起簡單焗2塊薯餅炒只蛋之後就去清潔洗衫,下午約咗細妹去飲茶,飲完茶就去買餸,阿囡話好耐無食雞煲,細妹話咁凍打邊爐,咁就一於雞煲後打邊爐,每次整麻辣雞煲一定2只雞先夠食,今次加多2只茄子一齊煮個雞煲,因為細妹喜歡食茄子,點知2個女都話超好味,下次可再加,準備好哂人齊又開餐


食完啲雞就加湯底,用蘿蔔雞脚先煲定個湯



呢個雞煲喺先用花椒,蒜茸,薑爆香加雞炒香後加酒,醬油同乾椒,冰糖入去煮,之後再加茄子試味就搞掂

我同老公的早餐
細女的早餐



沒有留言:

發佈留言