網頁

2024年3月2日星期六

星期六的一天

咁快又星期六,今日一早起身搞掂各人出門,焗埋啲果仁同整咗格仔餅就出門,昨晚整咗3個班蘭同一個芝士蛋糕,班蘭喺比太婆她最愛我做的班蘭蛋糕,芝士喺其它最愛,約咗湊咗2個的媽咪同另一個嫲嫲午餐,做咗咁耐最開心睇住每一個成長,又同啲嫲嫲,婆婆做咗朋友,放假有時間就同她們食午餐聚一聚,先去金鐘探一仔一女,家姐剛3歲,細路就歲幾,2個都好叻,最開心喺個仔完工後都無時間探過,但他好聽我講又同我玩,個媽咪好出奇話阿仔唔喺點講嘢,特別喺少見的人通常有人嚟就走入房,今日他就拖我去玩,我教他寫字又好專心,寫完教他擦咗去他又學好搞笑,坐咗2個幾鐘就走因為約咗另一個嫲嫲食午餐,疫情後有時間就可以約他們見一見,呢個嫲嫲好好,非常用心照顧個孫又睇埋功課,個心抱好有福唔需要點跟,午餐嫲嫲帶我去奇華餐廳好特別,地下喺奇華餅店,二樓喺茶室,3樓喺工場,而家轉咗DIY我哋喺餐廳邊食邊傾,真係太耐無見好開心,到走時先記起應該周圍影下,下次可以再去,幾清靜坐得舒服,食物一般飲品我飲咖啡就麻麻,嫲嫲飲杏仁茶覺得都幾好,價錢我覺得就比較貴些少,跟住喺彎仔行一陣影下相,靚咗好多唔同哂,之後就各自回家,今晚只得我同老公食,老公就話唔好煮是旦食就喺家附近餐廳叫咗個炒粉同2杯嘢簡單又一餐

好有口福,個媽咪話呢包加拿大薯片好好味,老公飛加啲朋友專登叫他買,剛好可以比我一試
呢盒喺個嫲嫲去完日本專登買比我,專登約我想我新鮮食

嫲嫲的乂燒湯麵

我的海南雞,嫲嫲推介話好味
杏仁茶

我的越南滴滴咖啡

同嫲嫲食完行一陣



沒有留言:

發佈留言