網頁

2022年11月13日星期日

老公生日午餐在極上大喜屋

開工幾日都好忙,路途搖遠,呢幾日都好忙,如常每日都喺5點幾起身整早餐同午餐盒比老公,通常都會返瞓到8點就整午餐盒比女兒,但而家開工就睇情況,第一日開工就準備埋大女午餐盒就準備自己食完早餐就出門,今日星期日本來諗住同老公去海洋公園慶祝,生日免費但最後就同老公去咗食放題,祝老公日日都開開心心,健健康康,2個女都唔得閒晚上買外賣回來慶祝同食生日蛋糕,最後因為我哋改咗午餐食放題就叫啲囡唔洗買嘢返嚟只係食蛋糕就可以,去到好多人好彩都有位,太耐無嚟太多人價錢好似貴咗但食物種類又多咗,老公出去攞咗冷盤蝦同蜆,我就無出去叫回來的種類每樣少少都食唔齊,魚生今次麻麻,蝦唔太新鮮只係食咗幾樣都無再叫,太耐無食咁多嘢實在太飽,甜品雪糕我都無食,只係老公試咗水蜜桃果子同牛乳布甸,見到隔離枱好食得最後個男人一次過可以食咗4-5支雪條真係好勁,本來都諗住食返杯雪糕,最後都喺無食,唔想太飽太辛苦,我喜歡食自助可以食好多唔同種類食物,每樣食啲好滿足,晚餐同老公都唔需要再食,就諗住簡單煮比啲女食,她的想我休息自己買嘢返嚟食同買咗個超級靚同好貴的生日蛋糕,話好多人買訂咗去攞都要排隊真係好誇張,但又真係幾好味同幾特別,老公最喜歡的,開開心心又一日

呢個蜆好好味,好鮮甜

今次有乳鴿都一試

花膠都唔差
今次叫咗幾款魚生,多咗幾只唔知喺咩,但唔新鮮唔咁食
蟹肉豆苗又喺新嘢都幾好
呢個蒜茸蒸元貝好好味
今次都有冷盤蝦同蜆
呢個雞腳都好味
其中幾款甜品

個蛋糕簡單都幾靚,啲花應該食得,但老公話最好唔好食
呢個原來喺紫薯黑糖麻薯
入面有粒粒麻薯幾特別



2 則留言: