網頁

2018年6月22日星期五

完工前的 farewell 飯

今日真係好開心,做咗咁耐都未試過食 farewell 飯,唔經唔覺咁快二個月啦,明天最後一日又要離去啦,每次完工都喺唔舍得,特別喺今個媽咪,成家人都好好,每日都開開心心,快樂的時間特別快,上星期已經叫我今晚唔好約人同我farewell, 聽到都心甜,還專登叫二個細路過嚟一齊食飯,今晚好熱鬧一共七個人,又影相一邊食一邊傾,還多謝我照顧她同仔仔,老爺奶奶都好好,老爺同仔好講得笑,一個開心快樂的晚飯,個媽咪好唔好意思話同我farewell 還要我做餐飽,而老爺知道就話應該出街食,對我嚟講真的無所謂,最緊要大家開心,今晚自己特別自費買咗一條班,蝦同蠔仔整蠔仔餅送比他們一家,希望一家人都日日哈哈大笑,幸福快樂,仔仔健康活潑幸福快樂,魚因為他老公唔食魚,但班都會食,蠔仔餅喺嫲嫲最愛,其它就跟平時,開心的時間特別快,食完她們就叫我立即走,怕我夜諗住幫手清潔完先走,但他們真的好客氣,老爺話他最快由他辦,叫我放心,因今晚人多碗筷自然多,咁我都唔客氣就換衫回家

今晚六餸一湯,淮山百合元肉杞子煲大魚尾
 薑蔥蒸班
 香蒜生炒排骨,由生炒到熟
 薯仔餅,好受歡迎最快食完
 蠔餅大家都話好,只有爺爺唔食
沙煱雲吞雞,自己新鮮包的鮮蝦廋肉應該好味過出面,又係大家都喜歡的
 清蒸新鮮活蝦,鮮味都唔洗點豉油

2 則留言: