網頁

2018年6月25日星期一

遲嚟的生日午餐飯在城市花園酒店

今日又喺如常早起整早餐,午餐盒搞掂晒家中各人出門,就整下包就出門約咗舊同事同我補祝生日,她忙於周圍飛,而我又剛忙完三個月的工作,今日終於可以出嚟吹下,因為同我食生日她一定搵間最好的,呢間之前應該食過晚餐,但午餐應該喺第一次,食物種類都多,但就一般的無蠔又無長腳蟹,好彩我哋都唔食蠔,而我食長腳蟹都唔多,但價錢就$298再加一,價錢如果無優惠就唔太底食,同事又食唔多,現在的我都喺一般食唔多,最主要喺出來傾下,可一邊食一邊慢慢傾,又過咗開心愉快的中午



 水間菜啲菜真係好好食,好新鮮




 叻沙米線好好味

壽司款式好多,有我最愛的脊燒三文魚

沒有留言:

發佈留言