網頁

2018年6月26日星期二

午餐在嘳館

今日完工第三日,仔仔打二個月針有時間所以過咗去同媽咪一齊帶仔仔去打針,呢個媽咪好客氣要請我出去食,咁我過去時就買咗烏雞,田雞同黃鱔,準備咗四個早餐,二個燉湯,因呢個媽媽好錫奶奶,原先我叫她補足一百日,打算同她整定湯包,但她話食足二個幾月已經足夠,唔想返工後奶奶又照顧仔仔又要再專登燉湯,她唔想奶奶太辛苦,咁我還掂過去買咗嘢準備好,早餐就煲飯將餸加喺面煮就得,而燉湯都只係放入燉盅加水就按制,燉好就飲得,午餐因為帶仔仔一齊就喺她家樓下的酒樓,媽咪最愛牛河,餐牌特別寫用安格斯,是實真係好軟諗都幾好食,叫多二個點心,點知將紙多點一個,最後都算照食,味道唔錯但價錢就一般貴,埋單好似$250左右,媽咪就好開心話好好味,只係最喜歡個牛河,一邊食一邊傾,仔仔就好乘瞓咗,食完他就起身跟住去打針,呢間健康院真係好慢板搞到返家已六點,仔仔今次打二針,二邊脚大哭完都收聲,媽咪好心痛,回家我就同仔仔沖完涼先走,等媽咪可以休息一下,反正今晚又約咗人食飯有時間
安格斯炒河
蒜泥白肉


呢個壺好特別又好靚
今日媽咪將信比我,呢封喺我收咁多張,最靚最特別的一張,好開心還有開工同收工大利市,呢個媽媽應該喺好滿意

沒有留言:

發佈留言