網頁

2017年8月17日星期四

午餐在太古城 Mr Steak concept

放假就喺食,食,食,今日老公仍然休息,但舊同事剛回港有時間約我出去食午餐,而晚上個月前已約咗中學同學晚餐,搞到老公自己喺屋企,早上準備定晚餐料先出去,本來淋住食完回家再出去,但約咗出太古傾完應該都無咩時間,咁就搞掂先出門,第一次喺太古城呢間食,原來有半自助,同上次wide fire 一樣,睇叫咩嘢餐就包出面任攞的湯,沙律同甜品,呢間款式多,但只可坐個半鐘時間就好短,而且夠鐘就唔可坐太耐,我反而覺得出面沙律,甜品好過主菜,我哋叫咗個長通粉同一個魚,份量喺好少而味道就一般,埋單$300左右價錢就唔太貴,但時間就太短如果可以長啲就好
多款的甜品
 今日的蕃茄湯
多款沙律
 都有凍肉同螺頭
 我都喜歡飲湯,但今次餐湯飲完唔會再加
 同事只係食咗好少沙律
 而我就凍肉都有攞
 呢個喺另一個主菜,肉醬長通粉
 呢個就係主菜中的波菜魚柳
 甜品中泡芙最好味
 豆腐花都好滑

沒有留言:

發佈留言