網頁

2017年8月1日星期二

午餐在藍田薩利亞

昨日完工啦,好忙的一日,一早返去準備午餐,菜心炒肉片,蒸鯇魚,煎雞扒同豆腐蝦米炒雞粒再煮多個雲耳蟲草花排骨煮糯米酒比太太,晚上就薑蔥蒸雞,蒜茸炒西蘭花,蒸海班同蓮藕章魚花生湯,再煲多個蓮子百合紅豆沙,另外燉咗個北芪黨參燉烏雞,又準備咗二個早餐南瓜排骨同元肉杞子雞肉比她跟住二日的早餐,再準備一個五指毛桃煲雞同花旗參燉烏雞,二個女都唔舍得我,我都一樣,個細全日唔瞓又唔點食到,同她沖完涼影咗好多相再同她們講有時間一定回去探她們,咁Bb好乘就飲哂120ml跟住就瞓,可能太攰,走時她爸爸都話囡囡可能唔舍得,昨晚唔係點食又唔瞓,我話唔會啦會好乘,她們比咗封信我好特別有我同Bb的相好開心,呢個月我都好開心多謝哂,祝她們一家幸福快樂,這幾天答應去幫個陪月同學剛生咗,點知話今日有事叫我明天先去,咁啱舊同事放假約我出去吹下,咁就出去順便晚上返學,去咗薩利亞可以坐幾耐都無人講而且啲嘢都唔太貴又多選擇傾下食下又幾個鐘,夠鐘我返學,同學就回家買餸煮,時間真的好快又一日





 呢個煙肉焗薯條真係好好味

沒有留言:

發佈留言