網頁

2015年4月18日星期六

素食班

今晚好開心好難忘是我人生第一次,Dimcook -Tiffany邀請我参加一個有機自種自煮素食班,寫咗幾年blog, 無淋過今晚會見到啲blog友傾講吓先知,難得相見大家好開心不停講交流吓,搞到連老師煮野我哋都無理,唔好意思,今晚享受到一餐好豐富素菜,红菜頭湯我都係第一次飲,食蘑菇紅菜頭蕎麥飯,芝士什菜焗三色椒,還有芝士,印度素糖同有機橄欖,最後開心傾到唔想走,今晚我可以學到有機種植同學識橄欖油的分別同享受咗限量版橄欖油,蘋果味同青草味點樣用同它的營養,走時有好多禮物带回家,有機香草,限量板初搾橄欖油同甜品
紅菜頭湯
印度素糖






限量版有機橄欖油


有機香草






2 則留言:

  1. 好開心呀~可以見到志同道合嘅blog友,仲又食又拎添,好羨慕呢:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 艾華斯:喺呀好開心又驚喜,無淋過會見到blog,大家傾講後才知同相認好搞笑,最後還有好多禮物同見識到有機植物同橄欖油

      刪除