網頁

2024年2月29日星期四

同事提早同我慶生日午餐在 Feast

今日約咗舊同事食午餐,本來話訂海洋公園入面一間話好多嘢食又抵食,可能時間太急無位就去咗太古城附近的Feast 食半自助,呢間酒店去今次第三次,第一次喺好多年前食都喺半自助已經要幾百一位,主要喺我同事話最想食的一道牛扒非常好味唔喺成日有,剛好果次有所以就訂咗又喺同我慶生日,呢個同事請我一定喺好嘢而且貴,記得果次有蠔任食,而我哋都唔食最後喺我人生第一次食咗4只,我腸胃唔好同唔太喜歡所以從未食過,當時我見啲人不停出去每次只可2只,我同事話喺呢度食蠔唔怕叫我一試,我就好勇試咗2只都可以再食2只,同事好開心叫我再食,我話唔得都未知點所以都無再繼續,講真食半自助主菜就一般價錢就唔值,如果食生蠔就好抵,今次都喺半自助連加一550左右一個人都幾貴,但同事上網訂就有八折,我哋先叫2個主菜後出去睇下有咩食,而家食物種類多咗同好精緻,大家掛住傾到唔記得時間,有好多都無試,而同事話下次再嚟,喜歡坐得舒服食物都唔差,同事訂枱講有生日,正式生日要去到4月中後先到,今日就提早慶祝先,有幾款甜品整得好靚比我當生日蛋糕吹蠟燭同影相非常開心

出面部份冷盤
部份前菜




主菜之蝦意粉
另一主菜的香煎鱸魚

最後當然就喺咖啡同雪糕

部分甜品
好特別的生日蛋糕


太古城商場入面有個懷舊展,難得見到自然又要留影





沒有留言:

發佈留言