網頁

2024年2月24日星期六

豐富晚餐慶元宵

去完旅行回來好忙,第一日就先清潔行李同衫,第二日就約咗人,未開工日日都安排去探啲BB 同啲朋友同學出去午餐,今日喺元宵諗住唔出去昨日己買好哂嘢準備今晚果餐,之前幾年過完年初四就開工,今年就休得比較長,可以跟團出去玩咗2個地方,本來1月中都有個媽咪點知比她甩咗,最好笑喺搵咗陪月點知做咗2日就覺得唔掂同我講幫唔到上奶,唔識湊b同煮嘢好難食,以為我有時間想搵反我幫手,可惜我又接咗個舊媽咪做散2個星期多啲幫手train個嫲嫲去湊孫做到年30,本來想叫我做2個月,我無時間初五又跟團去台灣,家中各人今日都要返難得我休息就煮返餐豐富過節,午餐細女話有時間同我午餐以為她收12點原來食完再回校繼續工作到3點半,我就同她去薩莉亞食,食完她先回去我就埋單周圍行,咁啱喺官塘有節目又去湊熱鬧,好多嘢派去到已經係尾聲見到人攞咗好多毛巾曲奇餅,利市金牌同匙扣等等,而我好彩都攞封利巿金牌同匙扣好喜歡,咁大個女第一次喺元宵節可以預到去湊熱鬧,影下相好開心,今年最開心見到幾次舞獅,同家姐喺極上就上前比個利市同只獅影返張相,之後喺街到見到又喺街市同商場,果次人太多見到3只一齊紅,黃紫3只色太多人埋唔到遠遠望完就趕回家,今晚細妹都過嚟又買蛋糕,細女又買湯丸,食完飯就食湯丸同芝士蛋糕做飯後甜品

雞,燒鴨同燒肉

茄汁蝦

花膠海參冬菇鮑魚配豆苗

人參燉雞湯

士多啤梨芝士蛋糕
芝麻湯丸同阿華田味


午餐同細女喺薩莉亞



飯後喺觀塘裕民坊附近




沒有留言:

發佈留言