網頁

2019年12月6日星期五

同女兒午餐在自家燒吧

個媽咪早二日順利生咗,應該過二日開工,比預產期早咗二個星期,以為她會早都係下星期先生,點知早二日見紅入咗院,搞到我亂哂約咗個一月中預產期的媽咪整薑醋都要改期,還有安排咗去之前完工的媽咪都要取消,本來可改呢二日但一早約咗阿女今日唔洗返同我食好嘢,最後下星期的約唯有取消,遲啲再放假先約,阿女問想食咩,對我嚟講咩都無所謂,阿囡話帶我食韓國菜,啲燒雞好好食,出咗官塘陪她搞掂哂啲嘢已經點幾,跟住行行下收到張宣傳單張食串燒自助,睇落幾好就去搵呢間嘢,喺工廠大廈入面都易搵,問下諗住睇下先阿女話唔洗睇啦,咁我哋座底後有人講解個爐點用,有咩要自己出去攞,熟食就要落單,如果單入面有價錢就要另外比,一個鐘就78加一,二個鐘就128加一,我哋就二個鐘因為未試過又唔想食得太急,跟住我就睇下都有十幾款串燒,羊,牛,豬,雞,雞翼,冬菇,粟米....另有湯,沙律,甜品同有3-4款熟食自己攞,而order紙就有炒飯,麵,菜同薯條,雞翼,洋蔥卷同幾款飲品都算多嘢食,食到好飽跟住行街行到6點幾回家煮,大女話好飽可以唔洗點食,早上都已準備好餸,就煮少啲簡單都係蒸魚,炒菜同炒排骨簡簡單單又一餐

同韓燒唔同喺每樣都串起,個爐最多放8串左右
 呢個order焗蠔,好好食有encore
 部份串燒
喺2邊發熱線,如果燒肉差唔多要20分鐘先熟,所以一個鐘就真係食唔幾多串,但就無韓燒咁大味
天使麵,腐乳通菜同蒜蓉生菜就自己order先整,所以都幾好
黑松露薯條,雞翼,洋蔥卷同魚肉豆腐,薯條就好味可以再encore
 咖哩魚蛋薯仔
 沙律同甜品櫃

 各種豬,牛,羊,雞同疏菜菇櫃

 環境都幾好
有三個凍飲櫃,可自行自取自己喜歡飲的


 晚餐簡單魚,肉同菜


沒有留言:

發佈留言