網頁

2019年12月14日星期六

晚餐在溫沙餐廳

開工連續做足7日無停,明天休息一下啦,呢個星期好忙,今次路途搖遠去到屯門,本來喺唔接咁遠每天車程都最少3個鐘,塞下再等下車就要4個鐘,因為喺做開個媽咪的朋友,最後都接咗,話做8個鐘,而家朝早7點就出門晚上最遲20點先返到家,成個星期都係簡單食,有時太夜差唔多到叫老公煮個麵就算,呢個星期2餐喺味皇,我同老公都無所謂是旦食,但啲囡就話唔食味皇,今晚又人齊大囡提議出去第二度食她比錢,咁去咗溫沙餐廳開咗都應該唔夠一年,今晚星期六都唔係太多人,唔洗等就有位,坐低後大家都睇下食咩,最後叫咗3個餐加咗個咖哩豬扒飯一齊share食,點知原來個伙記落錯咗焗扒飯,發現時想換都唔得,老公就要求他們比咖哩汁,我哋3個餐80-90左右有湯有茶同主菜,老公原本的咖哩喺散叫無湯無茶如果要另加18咁就無加,先嚟啲湯估唔到還有蒜茸包,啲女就最喜歡,食物睇落幾好,我就要雜扒食完先發現唔喺餐牌咁4樣,豬扒,牛扒,雞扒同牛舌,嚟咗豬扒,牛扒,雞翼,煙肉,腸仔,大女就叫咗魚配蝦,細囡就要咗燒春雞拌三文魚塊,大家樣樣食啲傾下講下好開心又一
雜扒有雞翼,豬扒,牛
 咖哩變焗焗飯
 魚柳蝦球拌
 燒春雞就麻麻
 餐湯還有蒜茸包喺我家最愛的包包
 昨晚專登提早走出去尖沙咀攞份禮物,都唔記得參加咗咩諗,本來唔諗住去怕趕唔切,如果遲到15分足就走會取消當我自動棄權,因為晚晚都差唔多6半/7點先走,最後準時5:30收工搭到出去剛剛好
 睇落呢套耳機好似幾

沒有留言:

發佈留言