網頁

2018年5月22日星期二

晚餐之老公煮的豆腐火腩

今日佛誕本來唔洗返工,呢個媽媽好好叫我放假休息下,但我見又無咩特別就照返工,老公放假又可幫我買定餸,今日返到去都好忙,媽咪想洗頭又要準備洗頭水,燉魚頭又煲魚湯,因為唔太食魚,她奶奶就叫我多煲魚湯,煲魚湯就會多啲時間,魚洗淨抹乾後要煎香二邊煲出嚟啲湯先好飲同唔會腥,下午有人整廚房溜水,又有二個鐘用唔到,通常都會增取時間去同仔仔沖涼,洗衫同其它嘢,搞下又五點,好趕好趕,媽咪同奶奶都好好叫我收工她們搞,我當然唔會啦,繼續做埋自己嘢先收工,返到家雖然七點幾,老公已準備大部份,炒好菜同煮話炆咗豆腐火腩,但無人食因為啲豆腐酸,老公買咗現成炸好的,平時我煮呢個一定自己買湯豆腐,雖然難煎,但就外脆內軟當然好食啦,今次老公買炸好,返嚟煮前要出水先唔會酸,又無出水,喺煲仔太細啦就算爆香啲火腩都做唔好,但老公自己就好欣賞,我都有幫手食,哈哈哈跟住我整埋其它又開飯啦





沒有留言:

發佈留言