網頁

2017年10月4日星期三

中秋節的豐富晚餐

而家啲時間好似過得好快,又到中秋,剛完工所以唔洗返,轉咗呢行真係唔知時間,無假期開工就做,有時真係唔知星期幾,節日都好似唔關事,以前文職每日就喺度睇幾時紅色可以放,而家無理總知完工就休息等第二個生,以前大節假期都好忙,放三日就一日比奶奶個邊,一日就老豆,另一日就喺同學到,呢二年轉職後都好少,啲同學知我無以前咁輕鬆,覺得我轉呢行好辛苦但我又唔覺,可能無太大壓力又唔洗供樓,老公時時都叫我休息,反正我哋都好慳,啲女還有幾年又畢業,但我好怕坐係到,搵到呢份真的好啱我,想做就接,想休息就停下好隨意,今日搞掂個個出門我就煲定個湯,整下雞蛋仔去睇家姐個孫,去送炒米茶,雖然個媽咪唔洗我幫手,我反正都預備咗,跟住回家買餸煮飯,而家再唔會喺我到過節,今晚雖然老爺,大伯,叔仔無黎,但阿妹好客氣幫我約咗啲人上我到,其實我唔太想又唔想掃興又整一餐,剛放假2日都未停過,雖然辛苦見到大家好咁開心都唔記得辛苦,食完飯就食下自制湯丸,傾下講下又要散
牛油蒜茸煎蝦拌粉絲
三杯雞(用三杯雞的料去煮全雞,味道都可以)
 朋友帶黎加餸的
八頭鮑煮冬菇螺片海參
 蝦仁,象拔蚌,雞柳炒西芹
 脆焗豬手拌薯條



 黨參杞子煲雞
 自制南瓜湯丸好好味


沒有留言:

發佈留言