網頁

2017年10月1日星期日

豐富晚餐迎國興

又十月一日咁啱完工,就約咗班中學同學茶餐,每年都會同班同學飲茶後上我家開枱晚餐,早二年轉工時間唔定,班同學就好少黎,今次見完工有時間就約下,其實我都好喜歡熱鬧,假期就會約班人上我家,又近中秋,今早就同老公女兒去拜奶奶,下午就同班同學飲茶,跟住她們上我家閒談,開枱有同學好快就移民去美,所以大家都好珍惜相聚時刻,晚上大家都話要出去食,唔想我太辛苦而我就覺得喺屋企舒服而且一邊傾一邊飲喺最開心,今早又煲定椰子雞喺同學仔仔最愛,每次黎飲湯可以三,四碗,所以一定要搵個大煲,飯後又食自家制的冰皮同奶油花餅順便提早興中秋,食下傾下又好夜大家又要走啦,開心快樂的時間特別快

 自家醃的子薑配皮蛋同白肉
再配一個酸酸甜甜蒜茸醬,
個個都食到唔停口






黑椒牛仔粒鬆化軟淋
經典奶油花餅,專登整比小朋友,現在舊式的麵包店可能先有得賣
自家制的芒果芝麻冰皮

沒有留言:

發佈留言