網頁

2017年3月5日星期日

焗栗子

今早細女要回校,咁我就早起煮早餐,本來女兒話叫我瞓到自然醒,她自己買嘢食就得,我就唔理煮咗烏冬同沖杯朱古力比她,食完她就回校,我就整理下自己的筆記,老公同大女都未起,過年到現在今日先咁悠閒,個客之前送咗包大栗子都忘了,她知我喜歡整嘢食,見有時間啲女同老公都好鍾意炒栗子,今次試下焗爐焗跟綱上整都好成功喺到同大家分享

材料:栗子1包,油1湯匙,糖3茶匙,熱水3湯匙
先用熱水加入糖拌溶
栗子洗淨,小心用刀喺頭頂界十字
將油撈勻栗子
見到栗子上油後好光令
入爐200度焗30分鐘
焗完30分鐘見到頭頂裂開
掃上糖水,再入爐多焗15分鐘就食得

焗完見到粒粒好似糖衣包著

沒有留言:

發佈留言