網頁

2017年3月18日星期六

陪月又完工

時間過得真喺好快,話咁快又完工啦,今日最後一日,Bb出世到現在重咗3磅幾由30ml食到今日已130ml自己都覺得好唔同好硬淨又重手,真喺有啲唔舍得,媽咪非常有心寫咗封好好推薦信比我,真喺多謝她還送咗個十斤薑煲比我遲啲去攞,到時又可探bb,咁啱原來是她舊歷生日她的媽咪同老豆買生日蛋糕上來比她,咁我當然都要比返個利市祝她生日快樂,食完蛋糕我就走先,因為她們出去興祝叫我唔需要安排晚餐,就燉咗湯同煲咗個蓮子百合紅豆糖水,今晚我同啲女就去探完老豆一齊出去食飯興祝下,完工又可以休息到4月等另一個生完開工




 今個星期煮比太太的午餐
無飯隱的太太, 終於午餐都食薑蛋炒飯
 燉咗花膠湯,因唔餵人奶食花膠就唔怕膠質重塞奶
 另一日的黑豆燉烏雞護髮
 滿月的紅雞蛋
 太太給我的信

沒有留言:

發佈留言