網頁

2024年9月17日星期二

晚餐之豐富盤菜賀中秋

時間過得好快又中秋,喺度祝大家中秋幸福健康愉快,唔經唔覺開工已個多月,只喺覺得好忙啲時間唔夠用,已經早返遲走,無諗過做咗個幾月晚晚最早都遲成個鐘先走,收5點半最早6點半先走,今晚雖然中秋都搞到7點幾先走,成家人在家等我食中秋飯真係唔好意思,家人喺最好,因為個個要返工,她們都有收早,老公就早一日預備大部份嘢,我出門前都炆定冬菇同花膠,老公整齊嘢就可以砌盤菜熱住等我回家就開餐,雖然好攰今早5點幾起身直落到而家,成家人一齊開開心心簡單慶中秋,餐後月餅同湯丸無得少,我食完太攰喺sofa瞓咗,今年最開心喺收到3年前做的媽媽專登送咗盒月餅比我流心奶黃都喺我家最喜歡,做緊呢個媽咪都好客氣,早幾日問我喜歡食咩月餅,我話唔需要唔好客氣點知她買咗盒godiva朱古力送畀我真係好開心,原來轉咗呢行今年已踏入第8年真係好快,今年中秋雖然忙忙得都特別開心

盤菜

幾多料
第二層見到花膠同海參
阿女買的冰皮同果客送的奶皇月
月餅同朱古力


老公見好靚又買回來迎中秋

沒有留言:

發佈留言