網頁

2022年5月3日星期二

晚餐之自制泰式雞腳

今日無約人出去在家休息一下,買咗部新豆漿機,又要試一試,呢款喺見一個媽咪家話好好用,婆婆連湯渣都唔浪費加啲水打溶後放入雪櫃當水飲,婆婆好勁已經70歲但睇落60幾,每次同公公行完返嚟就攞杯有時會返熱,我完工前一星期天氣開始熱,她就直接飲跟住話比我聽凍更好味,我就買咗部平啲無咁多function, 主要喺想煮豆漿,之前2部都太好,呢部其實都喺要隔渣但只係一次,其實都可以感覺喺有些少粉粉但都可以,啲女而家要飲無糖,出面就算話底糖或無糖其實都有少少,細女比較麻煩要好似水咁,之前整完要隔好多次最後都喺唔鐘意,今次呢部雖然都有但就唔太多,先試芝麻豆漿,打完照隔,隔出嚟果啲好似芝麻糊就自己食咗,之後再整就打2次覺得好好多隔咗啲泡啲糊無咁多可能再細膩啲,放假在家有時間就會整整整,今日就醃咗阿囡最喜歡的泰式雞腳,專登買咗個鉀去起骨,最後整咗幾只就算數,見人整得好容易自己搞咗好耐都喺幾只怕唔夠味最後就原只算,配埋啲料其實無骨一齊食就好味啲,下次有多啲時間再試下

今晚整咗泰式鳳爪,釀脆瓜同茄子,凍烏頭,南瓜湯加多個菜



呢個泰式我用咗洋蔥,青瓜,芫茜,蔥,紅蘿蔔,汁就醋,糖,豉油同酒

今次用黃豆加芝麻

搞完面比較多泡
話無需隔無渣,但我都試一試

隔完有一碗好似芝麻糊的渣
試埋綿粥功能,用南瓜,紅蘿蔔同洋蔥加少少肉
煲完啲料無完全溶哂
之後試埋粟米汁功能就好似忌廉湯咁,但今次無落奶,南瓜太少無南瓜味反而似粟米湯

綱上見人用呢只鉀起骨好容易,唔知喺未熟還是有咩方法會容易下次一定要再試









沒有留言:

發佈留言