網頁

2018年12月2日星期日

鼓椒炒大蜆

又星期日啦,但都係一早起身,因為要準備入元朗去1月頭預產期的媽媽,路途都幾遠想試下時間,7:30出門搭程專線小巴出官塘再轉巴士去到元朗還要坐程村巴先到,最初都知遠,但呢個媽咪好有心一定等我,希望我幫手所以最後都簽咗,都係辛苦一個月,唔知路途遠車費都好貴,好彩有幫補,雖然第二次入但都喺迷路,又白痴到唔識睇google,問人又比人點,最後十點都到,睇下入院的物品,bb會瞓邊同沖涼位置,跟住就睇下廚房的工具,最後講解下有咩要注意,入院的準備同送一些炒米茶包,等媽咪生完立即有得飲,傾下又中午,呢個媽咪好好知我唔熟就專登同我落去行一專,跟住就過老豆到同老豆飲茶後回家買餸,今晚人齊啲囡突然又想想食蜆,老公專登去買,買咗好大只的蜆,其實鼓椒炒大只就好好多,因為會先出水睇下,自從一次無睇炒到成鑊沙後,而家都唔會懶,嘥功夫先用水煮見只蜆微開口就可以攞起,之後先炒就確保每只都食得,而家開工無定時收,雖然話5:30但從未試過準時走,如果6點前走已經好好,之前有工人應該可以準時,但喺個有規律好似公司咁,但無論點我都會努力完成每一份工作










2 則留言:

  1. 回覆
    1. 艾華斯:我都喺,但今次太大粒可能我炒得唔夠汁,感覺無咁好食

      刪除