網頁

2017年12月30日星期六

豐富晚餐迎除夕

明日就喺2017最後一日,今年本來都算好一年,可惜在12月近尾,開始差,老爺入院,自己又冬至病到現在,而家已經好返好多,喺到先預祝大家新一年2018健健康康,幸福快樂,這個星期食藥瞓覺去健康院洗傷口,都無咩心情煮嘢,今日見好啲,明晚啲女又有節目,咁今晚煮餐好啲提早團年,每年的除夕成班同學都會到我家食晚飯同倒數,本來都約咗,最後因為自己唔舒服,老公又唔想我操勞叫我取消了,其實我最喜歡熱鬧,不過算啦,今次就係唔聽老公講,搞到少事變大,今次唔想他為我擔心,咁同學仔希望2018年的除夕可以同你哋開心過,好耐無正常煮,今晚啲女好開心,有大女最愛的雞軟骨,細女的中式豬扒,老公最愛的魚,而自己就簡單的豆腐什菇菜,其實都唔係太豐富,只係啲女太耐無食一餐正常的,呢幾日都係是單一煲過,有時粉麵或粥又一餐




 午餐細女請我去餐廳食的海南雞飯,呢間味道唔錯
 她自己就食炒河粉

沒有留言:

發佈留言