網頁

2015年8月26日星期三

簡單薑蔥蒸黃油魚

今日喺學校什量午餐,本來預備炒麵,白汁螺絲粉,西蘭花炒白椰花黑木耳同黑椒雞扒,是實上我最怕星期三炒粉麵飯會好忙而且好難因量,唔知啲人食幾多,點知今日自己好失敗無睇麵喺雪櫃都發哂MO, 咁就同主任講又比她有機會話一話,問我還有無螺絲粉,有3包她說只夠15人,現在30幾人,我話唔係個個食應該夠,最後食淨一半,其實真喺好難預有時全部食哂尾圍試過無餸,有時就淨好多
今晚好攰無去睇奶奶老公自己去,因為放得遲又遠去完回家已經八點幾,放工去街市都差唔多收檔,只喺想買條魚回去,去到魚檔,魚老介紹食黃油,我都唔太識話好好食,平比我$30又真係幾底,咁回家就簡單炒個菜,蒸魚,焗排骨再加個節瓜湯快快手手又一餐




材料:黃油魚一條,薑絲1湯匙,蔥1棵
調味:豉油2湯匙,油1湯匙
 先將魚洗淨,肚內黑色清走,蒸出來才唔鯹
 將部份蔥放碟底先放魚,魚面放薑絲
 入鑊蒸十分鐘左右
魚蒸完鰭會樹起,條魚就好新鮮
最後加豉油,油同蔥就食得 

沒有留言:

發佈留言