網頁

2015年7月23日星期四

得獎心情好開心

剛收到通知得到 Le一套3件心型盅仔,自從轉工沒有電腦又寫唔到食譜,淋住無機會攞到,當收到通知自己能得獎,真的好開心所以立即同大家分享,是實上好多謝生活易給我機會令我知道自己可以轉形,自從公司想再減薪好唔想再繼續做,但由於年紀問題怕好難再搵到文職,都想過讀完陪訓後先搵,就係生活易給我機會,有機會攞獎才知道自己可以搵煮食,上個月就有個機會喺勞工處見到一份煮食一於去問下,好好彩試工成功就喺咁結束了三十年文職生涯,現在喺一幼稚園做主廚,做開幾個鐘輕鬆簡單的工作,一轉做足十小時連清潔都要做的廚師,我都好佩服自己可以頂得住,終於做左一個月,無論啲我都會繼續努力,再次多謝生活易

2 則留言: